Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: schaars gevulde Senseo-pads

De Communicatie Poll is gewijd aan de onthulling van bestuursvoorzitter Michiel Herkemij dat Sara Lee, het voormalig moederconcern van DE,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatie Poll is gewijd aan de onthulling van bestuursvoorzitter Michiel Herkemij dat Sara Lee, het voormalig moederconcern van DE, jarenlang een halve gram te weinig koffie in de Senseo-pads stopte (zie ). De stelling: 'Goed van de Senseo-baas om openheid van zaken te geven over de te zuinig gevulde koffiepads' (zie homepage rechterkolom).

related partner content for mobile comes here

De vorige stelling luidde: ‘Communicatieprofessionals moeten aan de neuromarketing om te meten of hun campagnes werkelijk gedrag van het publiek beïnvloeden’. Daarmee was 67 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Inderdaad, zonde om deze kennis niet mee te nemen om het gewenste effect te voorspellen’. De overage 33 procent oordeelde anders en koos voor: ‘Nee, wanneer iets effect heeft in de hersenen weet je nog niet welk feitelijk gedrag daaruit voortvloeit’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in