Nieuwe campagne De Amersfoortse: 'Huh'?
De gedachte achter de door Doom & Dickson gemaakte tv-campagne die in print en online is doorvertaald: De Amersfoortse is al jaren de verzekeraar van werkend Nederland en weet als geen ander hoe mensen sneller op de been geholpen kunnen worden. Reden genoeg om je verzekering bij De Amersfoortse af te sluiten, is de achterliggende gedachte, zeker als de verzekering ook nog eens gunstig geprijsd is, want dat vinden Nederlanders misschien nog wel het interessantst van alles.
Het is de eerste campagne waarvoor de van Y&R naar ASR overgestapte Alwine de Jong als klant eindverantwoordelijk is, samen met Frédéricque Schutte en Leida van Huis Capelle.
Concept: Dennis Baars en Erik Falke
Strategie: Edith Janson en Joey Duis
Account: Frieda Ulsamer de Waard, Karin van Dalen
RTV: Hanneke Kampschreur
Regie: Jelmar Hufen (Comrad)
Editor: Doug Hancock
Online: Darlngs Post Productions
Muziek/soundstudio: Audentity
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid