Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne De Amersfoortse: 'Huh'?

In haar nieuwe campagne die morgen live gaat, wil De Amersfoortse als zakelijke verzekeraar een ander geluid laten horen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gedachte achter de door Doom & Dickson gemaakte tv-campagne die in print en online is doorvertaald: De Amersfoortse is al jaren de verzekeraar van werkend Nederland en weet als geen ander hoe mensen sneller op de been geholpen kunnen worden. Reden genoeg om je verzekering bij De Amersfoortse af te sluiten, is de achterliggende gedachte, zeker als de verzekering ook nog eens gunstig geprijsd is, want dat vinden Nederlanders misschien nog wel het interessantst van alles.
Het is de eerste campagne waarvoor de van Y&R naar ASR overgestapte Alwine de Jong als klant eindverantwoordelijk is, samen met Frédéricque Schutte en Leida van Huis Capelle.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Concept: Dennis Baars en Erik Falke
Strategie: Edith Janson en Joey Duis
Account: Frieda Ulsamer de Waard, Karin van Dalen
RTV: Hanneke Kampschreur
Regie: Jelmar Hufen (Comrad)
Editor: Doug Hancock
Online: Darlngs Post Productions
Muziek/soundstudio: Audentity

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in