Hoenderboom/Mol creatieve directie Tribal DDB


Hoenderboom en Mol werden de afgelopen jaren veelvuldig bekroond voor hun Philips-werk in de campagne 'Obsessed with sound'. Het duo was hierdoor in beeld bij veel andere (internationale) bureaus.
Opvallend is dat in het persbericht expliciet wordt genoemd dat zij niet alleen gaan samenwerken met executive director Chris Baylis van Tribal DDB, maar ook met Joris Kuijpers en Dylan de Backer, de creatieve directie van DDB Amsterdam. DDB en Tribal DDB gaan dus nauwer samenwerken. Hoenderboom zegt hierover: 'We vinden het fascinerend om deel uit te maken van de nieuwe samenwerking tussen DDB en Tribal Amsterdam. Deze samenwerking vervaagt de grenzen tussen above- en below-the-line campagnes nog meer.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoenderboom en Mol werken sinds 2010 samen als creatief duo bij het bureau. Ze hebben gewerkt voor wereldwijde merken zoals KLM, Vattenfall, Heineken, Volkswagen en McDonald’s, maar ook voor Nederlandse merken zoals NS, Ziggo en Centraal Beheer Achmea. Gedurende de laatste twee jaar heeft het team vele prijzen gewonnen bij grote festivals zoals de New York Festivals, Eurobest, Lovie Awards en de Spin Awards.
Obsessed with sound
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid