Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoenderboom/Mol creatieve directie Tribal DDB

Pol Hoenderboom (32) en Bart Mol (27) zijn benoemd tot creative directors van Tribal DDB. Zij gaan samenwerken met de creatieve directie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoenderboom en Mol werden de afgelopen jaren veelvuldig bekroond voor hun Philips-werk in de campagne 'Obsessed with sound'. Het duo was hierdoor in beeld bij veel andere (internationale) bureaus.

related partner content for mobile comes here

Opvallend is dat in het persbericht expliciet wordt genoemd dat zij niet alleen gaan samenwerken met executive director Chris Baylis van Tribal DDB, maar ook met Joris Kuijpers en Dylan de Backer, de creatieve directie van DDB Amsterdam. DDB en Tribal DDB gaan dus nauwer samenwerken. Hoenderboom zegt hierover: 'We vinden het fascinerend om deel uit te maken van de nieuwe samenwerking tussen DDB en Tribal Amsterdam. Deze samenwerking vervaagt de grenzen tussen above- en below-the-line campagnes nog meer.'

Hoenderboom en Mol werken sinds 2010 samen als creatief duo bij het bureau. Ze hebben gewerkt voor wereldwijde merken zoals KLM, Vattenfall, Heineken, Volkswagen en McDonald’s, maar ook voor Nederlandse merken zoals NS, Ziggo en Centraal Beheer Achmea. Gedurende de laatste twee jaar heeft het team vele prijzen gewonnen bij grote festivals zoals de New York Festivals, Eurobest, Lovie Awards en de Spin Awards.

Obsessed with sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in