Vodafone lanceert The Company Voice of Holland


Kandidaten worden online genomineerd door collega’s en belanden gelijk in een telefonische auditie. Met geavanceerde technologie worden de stemmen van alle deelnemers real-time geanalyseerd en teruggekoppeld. De winnende auditie krijgt een privé kantoorconcert van een van de finalisten van The Voice of Holland.
Vodafone organiseert de wedstrijd voor de introductie van One Net, een nieuwe telefoniedienst voor zakelijke klanten die mobiele en vaste lijnen van gebruikers integreert.
Deze dienst zorgt ervoor dat het werk van de receptionist een stuk gemakkelijker wordt gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne van de hand van Achtung! en They loopt drie weken en richt zich op een zakelijk publiek. De uiteindelijke winnaar wordt tijdens de finale op 21 december in het BNR radioprogramma Friday Move gekozen.
Credits
Concept: Achtung! en They
Design: Achtung!
Technical development: thispagecannotbefound.com
Sound design: Big Orange
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Steven Schmitz, Hilda Koenes, Renate van den Hengel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid