Overslaan en naar de inhoud gaan

Stoppen sponsoring wielerploegen doet Rabobank goed

Het stoppen van de sponsoring van de professionele wielerploegen heeft de Rabobank goed gedaan. Uit de eerste metingen van de bank…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat schrijft Joost Augusteijn, merkstrateeg bij de Rabobank, in reactie op een artikel op de site van de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie ().

related partner content for mobile comes here

De beslissing van de bank om te stoppen met de sponsoring van het profwielrennen volgde na een vernietigend rapport van de Amerikaanse dopingwaakhond Usada. Dat legde het systematische dopinggebruik van Lance Armstrong en zijn ploeg bloot. Volgens Rabo-topman Bert Bruggink zijn de internationale wielersport en de wielerinstanties verziekt en is er geen uitzicht op verbetering.

Op gezag van hoofd Sponsoring Heleen Crielaard wil Augusteijn overigens geen verder commentaar op de merkmetingen geven. Crielaard vindt het nog te vroeg om iets over de effecten van het stoppen van de sponsoring naar buiten te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in