Overslaan en naar de inhoud gaan

Sunweb lanceert skilift game

Sunweb zet de deuren open van een digitale skilift. Winnaar is degene die het langst blijft zitten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mechanise van is afgeleid van de bekende stoeltjesdans, met dit verschil dat het in de game draait om het veroveren van een zitplaats in de skilift. Als de skilift vol is en een nieuwe deelnemer in stapt, valt de eerste deelnemer automatisch er weer uit. Vervolgens is het zaak om zo snel mogelijk weer in te stappen om de totale tijd in de skilift op te schroeven.

related partner content for mobile comes here

De skilift vertrekt iedere woensdag. Wie bij het vertrek op één van de honderd beschikbare stoeltjes zit en de meeste tijd doorbracht in de lift, wint een wintersportvakantie.

De campagne is bedacht als aanjager voor het wintersportaanbod van Sunweb en ontwikkeld door . De online game is gekoppeld aan Facebook en maakt gebruik van Facebook’s Open Graph.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in