KPN promoot glasvezel met holografisch concert
De wijk staat vanavond in het teken van KPN Glasvezel’s Tournee van de Toekomst; een holografische tour met zangeres Glennis Grace.
De tournee laat bewoners zien hoe een leven met glasvezel zou kunnen zijn: wellicht staan artiesten over een paar jaar wel als hologram geprojecteerd in de woonkamer. De campagne is nodig om zo veel mogelijk bewoners over de streep te trekken: glasvezel wordt pas aangelegd als 30 procent van de inwoners aangeeft interesse te hebben in de snelle verbinding.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaNa Amsterdam volgen er meer van deze holografische concerten op locaties waar KPN glasvezeldiensten wil gaan aanbieden.
Sociaal activatiebureau Energize ontwikkelde de strategie en het concept van de campagne.
KPN verwacht dat de druk op de internetverbinding over een paar jaar nog verder toeneemt door het uitbreiden van de online functies van bijvoorbeeld koelkasten, thermostaten en verlichting, maar ook door zorg op afstand en leren/educatie op afstand.
Om dat alles bij te benen, is een krachtige internetverbinding essentieel, aldus KPN. Glasvezel biedt een snelheid tot wel 500 Mb/s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid