Gouden Gids pusht app met Shazam
De Belgische Gouden Gids heeft de eerste interactieve radiocommercial die gebruik maakt van Shazam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Verantwoordelijk is het bureau Happines dat het 'Shazamable' spotje maakte als onderdeel van een Valentijns campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het 30-seconde spotje is te horen op vijf Belgische radiostations ter promotie van de#039;Aan Tafel' app"> 'Aan Tafel' app van de Gouden Gids. Door Shazam te activeren als de commercial wordt uitgezonden, kunnen luisteraars de app direct op hun smartphone downloaden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe commercial is er in in een Nederlandse en Franse versie, Zelf uitproberen kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid