Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkcampagne Cup-a-Soup

Cup-a-Soup heeft de nieuwe campagne met als thema Soupercharge Yourself gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De door TBWA\Neboko en \Neboko Smarts ontwikkelde campagne bestaat uit nieuwe productintroducties, een nieuw logo, nieuw verpakkingsdesign en nieuwe communicatie.

related partner content for mobile comes here

Cup-a-Soup introduceert vier nieuwe smaken: Pizza Quattro Stagioni, Beef Sukiyaki, Red Curry & Coconut en Smoked Ham & Honey. Het campagnethema luidt 'Soupercharge Yourself' met als gedachte erachter dat Cup-a-Soup mensen verandert in de verbeterde versie van zichzelf.

In de nieuwe TV-commercial wordt een rechercheur, die er duidelijk doorheen zit, door het drinken van een Cup-a-Soup een overtuigende operazanger. De campagne komt ook terug in print en op social media.

Credits:
Klant: Unilever Nederland, Cup-a-Soup (Aleks Fiege, Martijn Ruding, Katharina Karsen)
Bureau: TBWA\Neboko
Creatie: Bert Kerkhof, Ivar van den Hove
Account: Valerie Dekéuwer, Gert Jan Timmer, Robert Volten
Strategie: Daan Remarque, Simon Neefjes
RTV: Anne van Weezel
Social Media: Olger Smit, Nina Buehrs (\Neboko Smarts)

Productie TVC: SuperEasterfeather @ In Case of Fire
Regie: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
D.O.P.: Gabor Deak
Geluid : Rens Pluijm
Post: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in