Nieuwe merkcampagne Cup-a-Soup
De door TBWA\Neboko en \Neboko Smarts ontwikkelde campagne bestaat uit nieuwe productintroducties, een nieuw logo, nieuw verpakkingsdesign en nieuwe communicatie.
Cup-a-Soup introduceert vier nieuwe smaken: Pizza Quattro Stagioni, Beef Sukiyaki, Red Curry & Coconut en Smoked Ham & Honey. Het campagnethema luidt 'Soupercharge Yourself' met als gedachte erachter dat Cup-a-Soup mensen verandert in de verbeterde versie van zichzelf.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn de nieuwe TV-commercial wordt een rechercheur, die er duidelijk doorheen zit, door het drinken van een Cup-a-Soup een overtuigende operazanger. De campagne komt ook terug in print en op social media.
Credits:
Klant: Unilever Nederland, Cup-a-Soup (Aleks Fiege, Martijn Ruding, Katharina Karsen)
Bureau: TBWA\Neboko
Creatie: Bert Kerkhof, Ivar van den Hove
Account: Valerie Dekéuwer, Gert Jan Timmer, Robert Volten
Strategie: Daan Remarque, Simon Neefjes
RTV: Anne van Weezel
Social Media: Olger Smit, Nina Buehrs (\Neboko Smarts)
Productie TVC: SuperEasterfeather @ In Case of Fire
Regie: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
D.O.P.: Gabor Deak
Geluid : Rens Pluijm
Post: The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid