Beiersdorf verfrist Nivea
(DE) Beiersdorf, eigenaar van cosmeticamerk Nivea, heeft besloten een nieuw design voor alle verpakkingen door te voeren. Het merk gaat…
Het is de grootste redesign in het 102-jarige bestaan van het merk. Alle verpakkingen gaat op de schop: zowel voor gezichts-, huid- en haarverzorging als de deodorants. De redesign heeft als strategisch titel 'Blue Agenda' gekregen en moet de kernwaarden van Nivea waaronder 'vertrouwen' en 'verzorging' weerspiegelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe ontwerpen worden op alle internationale markten doorgevoerd – de hele operatie zal volgens Beiersdorf in 2014 afgerond zijn. Bij de redesign hoort ook een nieuwe communicatieaanpak die samen met Draft FCB ontworpen zal worden.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spottabron: Horizont
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid