Overslaan en naar de inhoud gaan

Kasimir Vermeulen naar The USP Company

Bij het innovatiebureau voor merkstrategie en propositie-ontwikkeling wordt hij business creatief.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voordat Vermeulen bij The USP Company begon, was hij senior adviseur communicatie bij KPN Hi. Eerder was hij ook werkzaam aan bureaukant bij een onderzoeksbureau en een jongerencommunicatiebureau. Hij leerde het vak bij Mare Research.

Vermeulen: &;Bij Mare leerde ik al snel dat goed onderzoek voor een groot gedeelte lag in het begrijpen van de doelgroep van de klant en ervoor zorgen dat de opgedane inzichten niet alleen bruikbaar zijn, maar ook écht het verschil gaan maken. We hanteerden daar de slogan creative ways to solid decisions, iets dat nog steeds perfect bij mijn manier van werken past. En bij KPN Hi was ik verantwoordelijk voor de merkcommunicatie en heb ik geleerd hoe belangrijk het is om draagvlak te creëren voor vernieuwing en hoe je een sterk en onderscheidend merk bouwt dat relevant en herkenbaar is voor de doelgroep.&;

Bij The USP Company komen de verschillende ervaringen samen in de functie van business creatief. Willem van Harrewijen, partner bij The USP Company. &;Met Kasimir in ons midden kunnen we onderzoek en insights nog beter vertalen naar unieke businessideeën voor groei of behoud.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in