Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy stelt ex-FHV'er aan als strategy director

Derk van Beek is aangesteld als strategy director bij het Amsterdamse bureau Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Derk van Beek versterkt per 1 maart de strategische afdeling van Fitzroy. Van Beek is afkomstig van FHV BBDO, waar hij medeverantwoordelijk was voor de campagnes van Hi. Verder werkte hij bij FHV BBDO op klanten als Mars, De Nederlandsche Bank, Bayer en World Animal Protection. 

related partner content for mobile comes here

Met Van Beek heeft Fitzroy nu drie strategen onder 23 man personeel. Jur Baart, oprichter en eigenaar van Fitzroy: &;We vinden het belangrijk om complexe vragen rond consumentengedrag, technologie en media eerst door strategen te laten kraken. Het landschap is nu te complex om alleen bij creatieven neer te leggen.&;

Baart zegt met de komst van Van Beek weer &;een T-shaped talent&; in huis te hebben, &;die ons nog meer voorbereid voor de moeilijkere vraagstukken.&;

Over Fitzroy
Fitzroy werkt op dit moment voor klanten als Knab, Hero Internationaal, Doritos, Hyundai, Kornuit, Ben & Jerry’s en Lenovo. Onlangs won het ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in