Heks'nkaas lanceert Nationale Borrel Beweging
De smeerdip begint de beweging om Nederlanders meer magie te laten beleven bij de borrel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Heks'nkaas wil het borrelmoment claimen met een combinatie van social media content, campagnes en activaties. De beweging werd afgelopen maandag gestart in samenwerking met marketingbureau C2B.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tim Meuleman, partner bij C2B: 'Social media bureaus zetten Facebook vaak in als een advertentiepodium. Wij hebben er bij Heks'nkaas voor gekozen om aan de Facebook-pagina daadwerkelijk waarde toe te voegen met een landelijke beweging om leukere borrels te beleven.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Heks'nkaas Facebook-pagina wordt het centrale punt van de beweging, waar onder andere interactieve content is te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid