Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe huisstijl en identiteit M²Media

Het mediabureau speelt in op de digitalisering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nico Hilhorst, algemeen directeur en oprichter: &;Gezien de technologische ontwikkelingen in het medialandschap zijn continue aanpassingen van je bureau propositie een vereiste. Het kan én moet altijd beter. De afgelopen periode is fors geïnvesteerd in de organisatie door onder andere het aantrekken van media professionals met veel digitale kennis en ervaring. Deze nieuwe collega’s kennen ook allemaal een ondernemende instelling, sommigen hebben er zelfs een onderneming naast.&;

Hilhorst wil dat M²Media als organisatie voorop blijft lopen. &;Ook klantwensen en ontwikkelingen aan de consumentenzijde vereisen continue aanpassingen. En op een gegeven moment merk je dat je huisstijl niet meer past bij wie je bent. Daarnaast zijn we als bureau nogal bescheiden en relatief onbekend. We willen onszelf nadrukkelijker presenteren.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in