Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco en Oxxio naar Mindshare

De mediapitch ging tussen OMD, Mindshare en Initiative.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eneco Consumenten kondigde een &;uitgebreide bureau-oriëntatie&; aan. Daarbij waren drie mediabureaus betrokken: het huidige bureau OMD, Mindshare en Initiative.

related partner content for mobile comes here

Mindshare gaat vanaf 1 april de mediastrategie, -planning en inkoop verzorgen voor de merken Eneco en Oxxio. Beide merken werden tot op heden door verschillende mediabureaus bediend. Eneco door OMD en Oxxio door De Media Maatschap.

Ruud de Langen, ceo Mindshare: &;We kijken er naar uit onze uitgebreide ervaring op het gebied van multibrand mediastrategie te kunnen aanwenden om Eneco en Oxxio maximaal succesvol te laten zijn.&;

Erik van Engelen, commercieel directeur Eneco Consumenten: &;Wij hebben onlangs besloten veel strakker te gaan sturen op onze multibrandstrategie met Eneco en Oxxio. Om die reden zijn wij op zoek gegaan naar een mediabureau dat deze strategie het beste kan invullen. Dat werd Mindshare.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in