Vrouwenzenders winnen in Valentijnsweek
Zowel Net5, RTL8 als TLC zagen het marktaandeel groeien in week 7.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met een speciale Valentijnsweek op RTL8, een speciale programmering op Net5 en een themaweekend op TLC, hebben de vrouwenzenders in week 7 goed gescoord, zo blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek (SKO) en GroupM voor de doelgroep 20-49. Net5 kwam op 5,1 uit (+0,4), RTL8 op 3,1 (+0,6) en TLC op 1,8 (+0,3).
Op RTL4 had de speciale Valentijnsuitzending van All You Need Is Love goede cijfers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid