Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdredacteur Nieuwe Revu weg

Erik Noomen stapt op omdat uitgever Pijper Media blijft bezuinigen op het tijdschrift.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden ingewijden aan Quote. Noomen zegt zelf het besluit al eerder te hebben genomen. ’Ik heb aangegeven dat ik mijn derde jaarcontract, dat in mei afloopt, sowieso niet wil verlengen.’ Hij wil verder niet ingaan op de redenen van zijn vertrek.

Gisteren werd bekend dat verslaggever Casper Sikkema benoemd is tot adjunct-hoofdredacteur. Noomen zegt vervangen te worden &;door twee jongere medewerkers die de energie hebben om er - tegen de klippen op - nog iets van proberen te maken&;. Volgens Quote is Marijn Schrijver, auteur van het boek Mocro Maffia, benaderd voor het hoofdredacteurschap. Zelf dat het nog niet rond is.

Pijper Media nam in juli vorig jaar Nieuwe Revu over van Sanoma, waarna bijna de gehele redactie werd ontmanteld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in