Overslaan en naar de inhoud gaan

Lukas van de Ven (N=5) richt op eigen initiatief online testplatform op

Op Reclametest.nl kunnen strategen, creatieven, accountmensen en adverteerders reclame-uitingen testen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lukas van de Ven, creatief directeur van reclamebureau N=5, lanceert online testplatform Reclametest.nl. &;Het is een privé-initiatief&;, zegt Van de Ven. Reclametest.nl staat uitdrukkelijk los van N=5.

related partner content for mobile comes here

Van de Ven zegt dat gemaakt is voor iedereen die bezig is met de ontwikkeling van reclame-uitingen. Dat zijn volgens hem strategen, creatieven, account mensen en adverteerders. De oprichter: &;In elke fase van het ontwikkelingsproces zijn er vragen. Begrijpen mensen wat we willen vertellen? Vinden ze het leuk wat we gaan doen? Zitten we op de goede weg? Snappen ze de grap? Vinden mensen deze acteur leuk? Het zijn vragen die men normaal wellicht in zijn of haar eigen omgeving, thuis of op kantoor aan de receptioniste, stelt. En dan komt men vaak niet verder dan de mening van tien (betrokken) mensen.&;

Volgens Van de Ven kan je op Reclametest.nl zo’n vraag aan 150 mensen stellen. Zijn propositie: &;De antwoorden komen meteen binnen. Deze antwoorden kan je dan ook meteen bekijken op jouw persoonlijke test pagina. Reclametest.nl heeft een groep van 1000(+) respondenten klaar staan. Mannen en vrouwen vanuit heel Nederland en met verschillende leeftijden en achtergronden.

zijn als internetspecialisten bij de lancering betrokken.

De marktonderzoeksbranche heeft inmiddels op het initiatief van Van de Ven.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in