Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe campagne van BMW: 'Omkijken'

JWT Amsterdam brengt het moment van omkijken na het uitstappen in beeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omkijken naar je auto na het uitstappen, dat doe je alleen maar als je er beretrots op bent. &;Wanneer keek u voor het laatst om?&;, is de veelzeggende vraag die BMW aan de kijker stelt in de nieuwe commercial van de hand van JWT Amsterdam (full credits, zie onderaan dit bericht.)

related partner content for mobile comes here

Voorafgaand aan het uitstappen zien we een tevreden BMW-rijder onder de serene klanken van een loungemuziekje naar huis toe rijden. Het uitstap- en omkijkmoment wordt door het bureau zo gekarakteriseerd: &;Het is een klein moment. Je bent je er eigenlijk niet eens echt bewust van. Maar iedereen die het ziet, zal het herkennen. Een haast onbewuste beweging die je niet kunt tegenhouden: omkijken na het uitstappen.&;

De campagne gaat live on air (televisie en online) vanaf 9 februari. De campagne komt ook in print.

BMW-fans en rijders konden de commercial eerder vandaag al zien op en op de Facebookpagina van het merk.

 

Credits 
Campagne: Omkijken
Klant: BMW Group Nederland
ECD: Bas Korsten
Creative art: Tibor van Ginkel
Creative copy: Thomas Reinhold/Joep Drummen/Bas Korsten
Business director: Marcel Buining
Concept producer: Martijn Pots
Screen producer: Lotte de Rooij
Print producer: Michael Leguijt / Chariva Geurts
Creative DTP: Axel Eerbeek / Ronald Mica

Klantverantwoordelijk
Marketing Director: Peter Haug
Communicatiespecialist: Silvia de Leeuw
Manager Product Marketing: René de Heij

Production company: L-A-D-A - Koen Barnhard
Post productie: Captcha
Director: Rolf van Eijk
D.O.P.: Piotr Kukla
Editor: Gert-Willem Visser
Photography: Peter Boudestein
Sound design: Alfred Klaassen - Jacco Lenstra
Casting: Suzy Karel Casting          

Music: Heavn - Marijn Vermeer                            

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in