Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee met 'het vakinhoudelijke debat'

Op 5 maart gaat het over 'reclame met inhoud'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ADCN, VEA en Adformatie houden op 5 maart een debat over ‘reclame met inhoud’. 

related partner content for mobile comes here

&;Een relletje hier en daar, van het ene kekke hype-je naar het andere. Dat helpt ons “vak” niet verder als waardevol gesprekspartner in de boardrooms van onze klanten.’

Met deze riep Inge Ligthart op 15 januari op Adformatie.nl op tot een vakinhoudelijk debat over ‘hoe we reclame meer inhoud kunnen geven.’

De achterliggende gedachte: in onze dagelijkse zucht naar aandacht gaat het debat over de inhoud van ons vak vaak niet verder dan de 140 tekens van Twitter. En vergeten we waar het eigenlijk om gaat: het vinden van de juiste boodschap en precies de goede tone-of-voice die aansluit bij de identiteit van het merk en de tijdgeest. Daar gaat het onder meer om bij het bouwen van merken en daar ligt de werkelijke waarde van creativiteit.

Het debat dat Adformatie, VEA en ADCN op 5 maart in organiseren, zal hierover gaan. Met respect voor elkaars werk en op basis van goed gefundeerde argumenten. Een inhoudelijk debat over het vak, over wat er zoal gemaakt wordt en wat we ervan vinden.

De concrete agenda en sprekers worden binnenkort bekend gemaakt.

Stuur een mailtje naar events@adcn.nl als je het leuk vindt om met elkaar dit debat te voeren op 5 maart in Club ADCN. We beginnen om 19.00 uur. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in