Albert Heijn lanceert productcommercial 'Laat je verrassen'


'Laat je verrassen', dat is de pay-off van de nieuwe commercial van Albert Heijn. In de commercial worden foto's van 'verrassende producten' aan elkaar gepraat door een (vrouwelijke) voice-over. De commercial is gemaakt door TBWA\NEBOKO.
Albert Heijn nam kortgeleden afscheid van supermarktmanager 'Piekema' en werkt op het ogenblik aan een nieuw reclameconcept. Een woordvoerster van Albert Heijn wil niet zeggen of 'Laat je verrassen' een overbruggingsconcept is. Het kan een eenmalige commercial zijn, maar wellicht borduurt Albert Heijn voort op 'Laat je verrassen'. De woordvoerster: 'Toen we voor de eerste keer met de hamsters kwamen, hebben we ook niet bekend gemaakt dat het een terugkerend thema zou worden. We laten ons niet in de keuken kijken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWanneer Albert Heijn komt met 'de opvolger' van Piekema, wordt ook niet bekend gemaakt.
Laat je verrassen!
De site van Albert Heijn staat op het ogenblik ook volledig in het teken van 'Laat je verrassen'. (Zie still hieronder.)
Laat_je_verrassen.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid