Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn lanceert productcommercial 'Laat je verrassen'

Geen Piekema en geen hamsters, in deze commercial van Albert Heijn spelen 'verrassende producten' de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Laat je verrassen&;, dat is de pay-off van de nieuwe commercial van Albert Heijn. In de commercial worden foto&;s van &;verrassende producten&; aan elkaar gepraat door een (vrouwelijke) voice-over. De commercial is gemaakt door TBWA\NEBOKO.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn nam kortgeleden afscheid van supermarktmanager &;Piekema&; en werkt op het ogenblik aan een nieuw reclameconcept. Een woordvoerster van Albert Heijn wil niet zeggen of &;Laat je verrassen&; een overbruggingsconcept is. Het kan een eenmalige commercial zijn, maar wellicht borduurt Albert Heijn voort op &;Laat je verrassen&;. De woordvoerster: &;Toen we voor de eerste keer met de hamsters kwamen, hebben we ook niet bekend gemaakt dat het een terugkerend thema zou worden. We laten ons niet in de keuken kijken.&;

Wanneer Albert Heijn komt met &;de opvolger&; van Piekema, wordt ook niet bekend gemaakt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Destaat op het ogenblik ook volledig in het teken van &;Laat je verrassen&;. (Zie still hieronder.)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in