Overslaan en naar de inhoud gaan

Doen alsof je seks hebt in de keuken, zodat de kinderen de Cookie Notti niet opeten

Selmore bedenkt campagne voor Cookie Notti, het broodbeleg voor volwassenen van Penotti.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week dat Selmore Penotti mocht verwelkomen als klant. Maandag 26 januari gaat de eerste commercial die uit de samenwerking voortvloeit live.

related partner content for mobile comes here

De campagne is bedoeld om Cookie Notti, een broodbeleg voor volwassenen, te lanceren. De campagne werd ontwikkeld door Niels Westra en Jakko Achterberg (), in samenwerking met productiemaatschappij Czar. Jeroen Annokkee tekende voor de regie. (Full credits onderaan dit bericht.)

Achterberg, creative director bij - en partner van Selmore: &;In de commercial laten we zien hoe ouders de Cookie Notti lekker voor zichzelf houden. Door handig te spelen met het laatste dat een opgroeiende puber wil zien van z’n ouders.&;

Credits
Bureau: Selmore
Klant: Penotti
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Peeters, Madelon de Beer

Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling, Mira Weijs
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Marcel Peeters, Madelon de Beer
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Jeroen Annokkee
Producer: Robbert Aschermann
D.O.P./Cameraman: Rutger Storm
Offline studio: Kapsalon
Offline editor: Brian Ent
Online: Crabsalad, Laurens Orij
Grading: Crabsalad, Laurens Orij
Geluidstudio: Sauvage Sound
Geluidstechnicus: Michael Sauvage
Muziek: Merlijn Snitker

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in