Doen alsof je seks hebt in de keuken, zodat de kinderen de Cookie Notti niet opeten


Vorige week werd bekend dat Selmore Penotti mocht verwelkomen als klant. Maandag 26 januari gaat de eerste commercial die uit de samenwerking voortvloeit live.
De campagne is bedoeld om Cookie Notti, een broodbeleg voor volwassenen, te lanceren. De campagne werd ontwikkeld door Niels Westra en Jakko Achterberg (winnaars van de Gouden Loeki 2014), in samenwerking met productiemaatschappij Czar. Jeroen Annokkee tekende voor de regie. (Full credits onderaan dit bericht.)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAchterberg, creative director bij - en partner van Selmore: 'In de commercial laten we zien hoe ouders de Cookie Notti lekker voor zichzelf houden. Door handig te spelen met het laatste dat een opgroeiende puber wil zien van z’n ouders.'
TV Commercial Cookie Notti - Betrapt
Credits
Bureau: Selmore
Klant: Penotti
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Peeters, Madelon de Beer
Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling, Mira Weijs
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Marcel Peeters, Madelon de Beer
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Jeroen Annokkee
Producer: Robbert Aschermann
D.O.P./Cameraman: Rutger Storm
Offline studio: Kapsalon
Offline editor: Brian Ent
Online: Crabsalad, Laurens Orij
Grading: Crabsalad, Laurens Orij
Geluidstudio: Sauvage Sound
Geluidstechnicus: Michael Sauvage
Muziek: Merlijn Snitker
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid