Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne moet Skype van imagoprobleem afhelpen

Skype wil een dagelijkse communicatietool worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Skype wordt door de meeste mensen nog steeds gebruikt voor communicatie met familieleden op afstand of voor videoconferencecalls. Met de nieuwe campagne van Pereira O’Dell wil Skype laten zien dat het platform ook goed dagelijks te gebruiken is. 

related partner content for mobile comes here

‘We willen Skype niet positioneren als een communicatie tool voor af en toe, maar als een dagelijks communicatie-instrument, vertelde Jonathan Woytek, creatief directeur van Pereira O’Dell aan . ‘Skype is niet alleen voor video, je kunt het ook gebruiken als instant-messaging platform en je kunt ook videogesprekken voeren rondom andere onderwerpen.’

De campagne &;The Things We Can Do&is uitgerold in Amerika, Brazilië, Rusland en Mexico. De eerste twee video&;s gericht op Amerika en Rusland zijn inmiddels gelanceerd. Naast de korte documentaires, lanceert Skype zeven 30-seconde durende video’s met voorbeelden van hoe mensen de service gebruiken. Zo zien we een gebruiker die zijn hond in de gaten houdt met Skype en iemand die via Skype samenwerkt met muzikanten. 

De video’s zullen via Skypes platformen de komende weken worden gedeeld met de hashtag .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in