Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN Considerationlist ‘New Kids on the Block’ bekend

De bureaus die de Considerationlist van de nieuwe SAN categorie 'New Kids on the Block' hebben gehaald, zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eén van de 31 bureaus op de lijst zal op 28 mei 2015 met het SAN &;New Kids on the Block Accent&; aan de haal gaan. Vanaf heden kan er worden gestemd zodat deze Considerationlist wordt teruggebracht naar een Longlist van maximaal 15 bureaus.

related partner content for mobile comes here

Dit zijn de kanshebbers:
Blauw Gras, Branding a Better World, C2B, CONSPIRACYSINC, Dear, De Franse Kamer, A Friend of Mine, Glasnost Communications, Greenberry, Have a Nice Day, Made in May, Mister Sam, Mixx’d, Reclamebureau Holland, Part of A Bigger Plan, RLVNT, Social 1fluencers, Socially Yours, Strange Love, Studio About…, Sunshine and Sausages, SuperHero  Cheesecake, SuperHeroes, Tinker, UM Studio’s, 76interactive, Uselab, Vertov, Young Originals, Wunder, 72 and Sunny

Van Longlist naar Shortlist
Op 31 maart a.s. zal de Vakjury onder voorzitterschap van SWOCC directeur Guda van Noort  bijeen komen om te bepalen welke 6 bureaus een plaats krijgen op de Shortlist. De komende maand wordt bekend gemaakt wie naast Guda van Noort in de Vakjury zullen plaats nemen.  

Van Shortlist naar Finalist
De 6 bureaus van de Shortlist, presenteren zich op 29 april a.s. voor de Zaal- en Vakjury.
De Zaaljury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als Finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijden de uitreiking SAN Accenten 2014 op 28 mei a.s. in Studio 21 te Hilversum.

Paul Geraeds (voorzitter SAN): &;Vanuit de SAN is, nu meer dan ooit, het stimuleren van jong talent een must. We zijn enorm trots dat de SAN het prachtige initiatief "New Kids on the Block" heeft mogen adopteren. Hiermee geven we samen de ruimte aan jonge bureaus om zich aan onze achterban de adverteerders te presenteren, maar vooral ook aan de adverteerders om kennis te maken met de nieuwste initiatieven binnen het marcom vak.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in