Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple maakt Chinese equivalent van 'The Song'

Het elektronicabedrijf lanceert een 'custom-made' versie van de advertentie voor het aankomende Chinees nieuwjaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De advertentie vertoont opvallend veel overeenkomsten met de populaire commercial &;The Song&;, die rond de kerst werd gelanceerd in de Verenigde Staten, Zuid-Amerika en Europa. In de commercial gebruikt een jonge vrouw -producten om een nummer van een ouder familielid te bewerken en op te nemen.

related partner content for mobile comes here

Versterking van positie in China

Met de speciaal voor China gemaakte commercial geeft Apple een duidelijk signaal af zijn positie in Azië, en voornamelijk China, te willen versterken. Volgens analisten is het voor het eerst dat Apple in China meer producten verkoopt dan in het thuisland de Verenigde Staten. Daarnaast opent Apple in de komende vijf weken vijf nieuwe Apple-stores, met als doel om eind 2016 op zijn minst 40 Apple-stores in China te hebben geopend.

De commercial staat nog niet op YouTube, maar is te bekijken via de -holiday" target="_blank">Chinese site van Apple.

Dit is de Westerse versie, gelanceerd rond de Kerst:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in