Overslaan en naar de inhoud gaan

Stylinity maakt je selfie geld waard

De app brengt retailers in contact met klanten en laat gebruikers verdienen aan hun selfies.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wanneer gebruikers zogenoemde fashionselfies delen via de app, scoren zij punten die ze kunnen gebruiken om producten of waardebonnen te kopen bij partners van de app. Tegenover  vertelde uitvinder en CEO van , Tadd Spering, dat inmiddels 180 retailers - waaronder , Nordstorm en Urban Outfitters -  een partnerschap hebben gesloten met Stylinity.

related partner content for mobile comes here

Spering: &;De app moet pashokjes omtoveren tot automatische fotohokjes.&; Gebruikers dienen bij hun selfie de barcodes te scannen van de producten die ze dragen, zodat hun selfie wordt voorzien van directe links naar de producten. &;Op deze manier hoeven je vrienden niet uren te zoeken, maar kunnen ze via de link direct het product bestellen.&;
 


Verbeterde klantervaring

Naast de informatie die retailers uit de foto&;s kunnen halen, kan de app een hoop mond-tot-mond reclame genereren. Uiteindelijk hopen retailers met de app klanten de fysieke winkels in te lokken. Zo opende de Britse kledingretailer Boohoo samen met Stylinity al een pop-up store in New York. Volgens Kelly Byrne, International Marketing Manager van Boohoo, kan de app de volgende stap zijn die de retailbranche nodig heeft. &;Wij hopen samen met de app klanten een extra ervaring te bieden, waardoor ze uiteindelijk van de online shop weer naar de fysieke winkel gaan.&;

De app is hier te downloaden voor  en .

CEO Tadd Spering bij CCTV over social commerce en experiential marketing:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Thomas Michel

Good site you’ve got here.. It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!
new dresses

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in