CliniClowns kiest voor Wunder
Het strategisch designbureau krijgt de opdracht om een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.
Na een bureau-oriëntatie heeft het goede doel gekozen om haar design en branding vraagstukken bij Wunder onder te brengen. Het uitgangspunt van de nieuwe strategie is om van de CliniClowns een uitnodigend en fascinerend merk te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Alef de Jong, oprichter en creatief strateeg van Wunder: 'Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVanaf begin 2015 zullen de werkzaamheden starten en in de lente van 2015 wordt het vernieuwde CliniClowns geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid