Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau aan het werk voor Towers Watson

Bureau verantwoordelijk voor de creatieve invulling en uitvoering van de pr-strategie in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Towers Watson brengt zijn pr-activiteiten onder bij Het PR Bureau, dat hiermee verantwoordelijk wordt voor de creatieve invulling en uitvoering  van de algemene pr-strategie in Nederland. Towers Watson is een wereldwijde zakelijke dienstverlener op het gebied van arbeidsvoorwaarden, talent en beloningsprogramma’s en risico- en kapitaalmanagement.

related partner content for mobile comes here

Het PR Bureau biedt operationele ondersteuning aan de marketingafdeling van Towers Watson en helpt het bedrijf zijn autoriteit verder uit te bouwen in de markt. Daarnaast adviseert het bureau over de positionering van Towers Watson op de lange termijn.

Volgens Danny de Gier, marketingdirecteur Towers Watson, vragen de veranderingen op het gebied van zowel de zorg- als de pensioenwet en -regelgeving, en nieuwe adviesactiviteiten en diensten van Towers Watson hier helder over te communiceren en te informeren. &;Hier is een mooie rol weggelegd voor Het PR Bureau.&

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in