N=5 en Optimel gaan uit elkaar
Na ruim drie jaar hebben N=5 en Friesland Campina Branded Netherlands in goed overleg besloten de samenwerking voor het merk Optimel te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ole Christern van N=5 en Carola Boer van Friesland Campina laten in een gezamenlijk statement weten: 'We zaten jammer genoeg te ver uit elkaar en dan moet je realistisch zijn. Dat kan soms gebeuren en dan kan je elkaar maar beter helpen door dat tijdig te concluderen aangezien we nu nog in het stadium zitten voor een nieuwe campagne.' Daar laat het tweetal het bij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Friesland Campina werd begin 2011 klant bij N=5 na een korte pitch met Ara.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid