Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerika warmt zich op voor de Super Bowl 2015

Zondag 1 februari gaan de grootste adverteerders van Amerika weer los bij de Super Bowl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Super Bowl is in de VS niet alleen de belangrijkste sportfinale van het jaar en nationale feestdag, het is ook de dag waarop het meeste advertentiegeld erdoorheen wordt gejaagd. Sommige adverteerders kiezen ervoor om ruim van tevoren met teasers te komen, of zelfs de gehele commercial al te verspreiden. Hieronder een aantal merken die al van start zijn gegaan.

related partner content for mobile comes here

Kate Perry
Vertolker van het Amerikaanse volkslied en dé artiest van de zogeheten Halftime show is dit jaar de door Pepsi gecontracteerde Kate Perry (samen met Lenny Kravitz). In dit over-the-topfilmpje gaat Kate Perry, &;Popstar&;, aan de slag in een &;testomgeving&; om dingen uit te proberen voor de halftime show. Denk vuurspugende haaien, een drummende robot en eetbare glitter over het hele Footballstadion.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

It will be settled
Snoepmerk Skittles, dat bekend staat om zijn eigenzinnige stijl, komt met een échte teaser. Met de de voorlopige pay-off &;It will be settled&; ( op twitter), wordt toegewerkt naar een spannende ontknoping. Want want is nou de reden dat iedereen in dit stoffige prairiedorpje zo&;n ongelofelijk gespierde rechterarm heeft?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Boring sexy
Eerlijk gezegd is het voorfilmpje van Lingeriemerk Victoria&;s Secret niet mega-opwindend. Ook al is het de eerste keer sinds 2008 dat het merk airtime koopt bij de Super Bowl, en ook al spelen de allerknapste topmodellen een potje Football mee, (waaronder ook onze enige echte eigen Doutzen Kroes), wat gebeurt hier nou helemaal?

Plat, maar wel all natural
Hamburgertent Carl&;s Jr. kiest voor een traditionele aanpak. Een lekker blondje (naakt of in bikini?) promoot de volledig natuurlijke hamburger (geen antibiotica, geen hormonen) terwijl haar eigen rondingen met fruit en groente op de markt wordt vergeleken. De vraag is natuurlijk even in hoeverre de buste van Charlotte McKinney &;all natural&; is. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Raarrrr
Snickers kondigt in dit filmpje een zeer speciale aflevering van The Brady Bunch aan.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Complicated
Newcastle Brown Ale huurde actrice en comedienne Aubrey Plaza in. Zij staat bekend om haar sarcasme en haar niet zo heel erg energieke uitstraling. Een slechtere woordvoerster voor je merk kan je niet vinden. En dan wordt ze ook nog eens in beeld gebracht terwijl ze een koe melkt. Het is een reactie op de meest pompeuze en zichzelf overschreeuwende reclamedag van het jaar ter wereld. Complicated? Dat wel. (Bureau: Droga5)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Dit lijstje wordt aangevuld.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in