Quick keert terug in het sportmerkenstrijdgewoel
Met een nieuwe positionering en campagnes van SuperRebel keert het 110 jaar oude Nederlandse sportmerk terug op de markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als ‘Oer-Hollands’, ‘vrijgevochten’ en ‘onafhankelijk’ merk en met ‘historie als belangrijkste wapen’ bindt Q de strijd aan met de grote merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Q wordt ondersteund door SuperRebel, waarover Rini van Trigt, ceo en eigenaar van Quick International, zegt: 'SuperRebel heeft intensief met ons samengewerkt aan de nieuwe positionering. Het bureau heeft laten zien dat ze het merk perfect snappen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSQ voert twee labels: Q-sportswear en Q-anywear. Allereerst wordt de QR78 geherintroduceerd: deze sportschoen uit 1978 werd in samenwerking met street fashion store Baskets omgevormd tot de sneaker van nu.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid