Quick keert terug in het sportmerkenstrijdgewoel
Met een nieuwe positionering en campagnes van SuperRebel keert het 110 jaar oude Nederlandse sportmerk terug op de markt.
Als ‘Oer-Hollands’, ‘vrijgevochten’ en ‘onafhankelijk’ merk en met ‘historie als belangrijkste wapen’ bindt Q de strijd aan met de grote merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Q wordt ondersteund door SuperRebel, waarover Rini van Trigt, ceo en eigenaar van Quick International, zegt: 'SuperRebel heeft intensief met ons samengewerkt aan de nieuwe positionering. Het bureau heeft laten zien dat ze het merk perfect snappen.'
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamQ voert twee labels: Q-sportswear en Q-anywear. Allereerst wordt de QR78 geherintroduceerd: deze sportschoen uit 1978 werd in samenwerking met street fashion store Baskets omgevormd tot de sneaker van nu.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid