Overslaan en naar de inhoud gaan

Pabo.nl begint nieuwe marketingcampagne

Het erotiekwarenhuis zet onder andere een tv-spot in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe marketingcampagne geldt voor de Nederlandse en Duitse markt.

related partner content for mobile comes here

70 procent van de klanten van Pabo.nl is vrouw en 80 procent van de producten gericht op vrouwen, aldus het bedrijf. Vandaar de focus op de vrouw in de campagne.

&;Onder het motto "Join the experience" gaan de vrouwen in de commercial nét een stapje verder, om zo hun seksleven spannender te maken&;, meldt het persbericht. 

Directeur omnichannel Marc Koster: &;We willen ons meer profileren als het lifestylemerk dat er is op de spannende momenten in het leven van een vrouw en eventuele partner&;.

De campagne werd bedacht door AVEC Studio en Haruki uit Hamburg.

Naast televisie loopt de campagne online, in print en instore.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in