Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau Dorst & Lesser maakt voor Renault 'Raad de Sneeuwhoogte'

Op het online platform 'Raad de Sneeuwhoogte' worden wintersportliefhebbers uitgedaagd de sneeuwhoogte op 20 februari om 15.00 uur in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Renault lanceert een nieuwe campagne: ‘Raad de Sneeuwhoogte’. De campagne behelst , waar wintersportliefhebbers worden uitgedaagd de sneeuwhoogte te raden op 20 februari om 15.00 uur in Tignes op basis van de actuele weersinformatie en een livestream van het skigebied. De campagne loopt van 15 januari tot en met 20 februari van dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Het verantwoordelijke reclamebureau, Dorst & Lesser, zegt dat Renault met de campagne ‘Raad de Sneeuwhoogte’ inspeelt op de online buzz rondom het wintersportweer. De campagne om zichtbaarheid te creëren voor de , &;de auto waarmee geen wintersportgebied onbereikbaar is , daagt heel Nederland en België uit te raden hoeveel sneeuw er op 20 februari 2015 om 15.00 uur ligt in het populaire Franse skidorp Tignes. De campagne is een samenwerking met ;http://www.hellyhansen.com/" target="_blank">het Noorse kledingmerk Helly Hansen en wordt ondersteund door radio, online en offline communicatie.

Iedereen kan op www.raaddesneeuwhoogte.nl een voorspelling doen van de sneeuwhoogte. Op het platform staat het actuele weerbericht en een livestream van Tignes, waarop de voorspelling gebaseerd kan worden. De deelnemer die als eerste de voorspelling doet die het dichtst bij de daadwerkelijke sneeuwhoogte zit, wint een wintersportweekend voor 4 personen naar Tignes met de Renault Captur Helly Hansen.

Dit is de trailer:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Renault Nederland (Jos van den Bergh en Inge Reichman) - Renault BeLux (Xavier Laporta en Myriam Baya)
Bureau: Dorst & Lesser
Creatie & copy: Dorst & Lesser
Development: Wirelab
Productiemaatschappij: Shoot the Rabbit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in