Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperRebel brengt kinderkleding op de markt

Creatief bureau SuperRebel.com lanceert een eigen kinderkledinglijn, SuperRebel KidsGear.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau komt met een eigen merk voor kinderkleding. De lijn ‘SuperRebel KidsGear’ is ontstaan in samenwerking met merkenspecialist BRNDWRKS. In de stoere kinderlijn kunnen kinderen kleding verwachten met extra&;s die ze zelf kunnen ontdekken en aanpassen, zoals patches en duivelsoortjes.

related partner content for mobile comes here

Lodewijk Varossieau, creative director bij SuperRebel.com: ‘SuperRebel ontwikkelt als reclamebureau niet alleen sterke merken voor anderen. We hebben vanaf het begin fors geïnvesteerd in ons eigen merk. Een kledinglijn onder het merk SuperRebel is het ultieme bewijs dat ons eigen merk grote aantrekkingskracht heeft. Ik zou niet raar staan te kijken als de SuperRebel producten straks een fors deel van de omzet genereren.’

De herfst-winter 2015 collectie wordt voor het eerst getoond op 18 in 19 januari in De Kleine Fabriek in de RAI. Twee keer per jaar komt er een nieuwe collectie uit. 

    

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in