Overslaan en naar de inhoud gaan

Vakantiegangers hebben hoofdrol in commercial Neckermann

Niet de blauwe zeeën, maar de vakantiegangers staan centraal in de nieuwe campagne ontwikkeld door Forsman & Bodenfors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concept voor de internationale campagne werd ontwikkeld door het Zweedse bureau Forsman & Bodenfors. Energize deed de adaptie voor de Nederlandse markt. Het doel van de campagne is om consumenten te actveren om hun vakantie te starten op neckermann.nl.

Strategy director van Energize Joost van Liemt: ‘De nieuwe internationale campagne staat als een huis. Door weg te blijven van de gebruikelijke interieurfoto’s van hotelkamers en in plaats daarvan inspirerende beelden van mensen te laten zien die plezier hebben, gaat het niet meer om “een goed hotel vinden”, maar om “vakantie vieren”.’

Credits
Bureau: Energize Amsterdam
Strategie en creatie: Joost van Liemt, Jeroen Flink
Design: Paul Duijser
Account: Elles Looman
Post: Captcha
Geluid: Loudness
Opdrachtgever: Thomas Cook Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Annemiek Jonker, Carola van Ingen, Rik van Breda

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in