Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Brandhorst (Air Miles) wint Dialogue Marketeer of the Year Award 2015

Annefloor Samson (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketing Talent of the Year 2015.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dialogue Marketing Awards van en worden jaarlijks uitgereikt aan professionals die zich op positieve wijze hebben onderscheiden in de marketingbranche. Beide prijswinnaars ontvingen een nominatie dankzij een oproep aan de branche om collega marketeers aan te melden.

related partner content for mobile comes here

Draai in denken en doen bij Air Miles

Richard Brandhorst, Manager Direct Marketing & Customer Insights bij B.V. (Air Miles), verdient volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt de titel, omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij . Reichardt: &;Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.&;

Annefloor Samson, Segment Manager en Social Media Advisor bij , ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst. Reichardt: &;Annefloors hoge organisatie-sensitiviteit helpt haar draagvlak te creëren en specialisten uit verschillende kanalen met elkaar te laten samenwerken om de klant optimaal te dienen.

De jury prijst ook de overige genomineerden: Richard Otto () en Marc Borgers (Borgers & Straathof) voor de Marketeer of the Year Award en Tessa Hoddenbagh (ING) voor Marketing Talent of the Year Award.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in