Overslaan en naar de inhoud gaan

Mitsubishi Motors klant bij MediaScience

Mitsubishi Motors brengt al haar social campagnes onder bij het digitale marketingbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mitsubishi Motors heeft per 1 januari gekozen voor MediaScience voor &;het hoge kennisniveau en ruime ervaring in social campagnes&;. Daarnaast wordt platform Vision Insights gebruikt om alle media-inzet realtime inzichtelijk te maken.

related partner content for mobile comes here

Marc Bergers, online communication specialist Mitsubishi Motors: &;Om tot een goede socialemediastrategie te komen moet je de wereld waarin wij opereren wel snappen. MediaScience doet dat heel goed. Ze luisteren goed, begrijpen onze wensen en komen uit zichzelf met goede ideeën. Technisch gaan ze altijd voortvarend te werk en het platform Vision Insights is een grote stap vooruit in het analyseren van social data.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in