Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers hebben nu hun eigen social netwerk, Shocase

Sociaal medium richt zich op mondiale marketinggemeenschap.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw, , een wereldwijd sociaal netwerk voor marketingprofessionals. Shocase is ontworpen om het beste van LinkedIn, YouTube, Facebook en Pinterest samen te brengen, aldus de makers.

related partner content for mobile comes here

Ron Young, ceo en oprichter van Shocase,  vertelde dat er meer dan 100 miljoen marketingprofessionals zijn over de hele wereld, voldoende voor een ‘dedicated’ sociaal netwerk waar mensen zich niet alleen kunnen presenteren, maar ook business kunnen opbouwen en op de hoogte blijven van trends en nieuws. Er is een vakbrede nieuwsfeed, maar deelnemers kunnen zich abonneren op gerichte individuele feeds.

Specialismes

Shocase richt zich op de verschillende specialismes van het marketingvak, waaronder advertising, branding, promotie, strategisch marketing en public relations. Aan het netwerk nemen enkele topbedrijven uit de marketing- en communicatiebranche deel, zoals Ogilvy, Disney, PayPal, BBDO, Wieden Kennedy, Farmers Insurance en anderen.

Features

De site heeft verschillende features. Marketeers kunnen hun werk, in beeld en video evenals in andere contentformats, delen met mogelijke klanten of werkgevers. Ook kunnen ze via Shocase een portfolio maken, content verzamelen in collecties, banen zoeken en solliciteren, onderwerpen en mensen volgen en over het vak discussiëren.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in