Overslaan en naar de inhoud gaan

Recyclede Heineken zes jaar oude Valentijnsstunt?

Nieuw voer voor een spelletje 'zoek de verschillen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na , lijkt de Valentijnsactivatie van Heineken wel heel erg op een oudere campagne.

related partner content for mobile comes here

In 2009 bood het bureau - in opdracht van The Warehouse Limited - Nieuw-Zeelandse mannen een helpende hand op &;de engste dag van het jaar&;. Mannen konden zich aanmelden op een speciale website, waar ze mee konden bepalen waar en met welke tekst een vliegtuigje boven het eiland zou vliegen. Eenmaal op Valentijnsdag konden deze mannen hun vrouwen verrassen met een vliegtuig gevolgd door de tekst &;Babe. I Love You.&;.

De campagne werd in 2009 genomineerd voor een .

Wie de bovenstaande video vergelijkt met de afgelopen Valentijnsactie van Heineken en TBWA\Neboko, kan moeilijk om de overeenkomsten heen. Kijk en vergelijk:

;s Gift

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in