Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaans techbedrijf EMC gaat samenwerken met het Nederlandse Hippo

De Nederlandse maker van Web Content Management software Hippo CMS kondigt een samenwerking aan met de Amerikaanse software-gigant EMC…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op technologisch vlak zal integratie plaatsvinden tussen de producten van beide bedrijven: Hippo CMS en EMC Documentum. Een bedrijf dat EMC Documentum gebruikt voor de beheer van ongestructureerde content kan deze vanaf nu met het Hippo CMS gecontroleerd distribueren over al haar online kanalen. Op commercieel vlak neemt Hippo deel als Technology Partner in het globale EMC Business Partner Programma.

related partner content for mobile comes here

Arjé Cahn, CTO van Hippo: &;Hippo en EMC zijn vanuit technologisch oogpunt voor elkaar gemaakt. Hippo biedt bedrijven de mogelijkheid om hun strategie voor webcontent voortdurend te meten en te verbeteren middels een flexibel platform. In combinatie met de bewezen technologieën van EMC stelt dit onze klanten in staat om snel te innoveren en gepersonaliseerde webervaringen aan te bieden&;.

&;Hippo spreekt zijn vertrouwen uit in EMC’s platformstrategie voor het beheren van informatie en we zullen dit samen uitbreiden met innovatieve oplossingen voor nieuwe markten. We kijken ernaar uit om samen met Hippo onze gezamenlijke klanten het hoogst mogelijke niveau van ondersteuning te bieden voor al hun digitale initiatieven&;, aldus Jeroen van Rotterdam, CTO van de Enterprise Content Division van EMC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in