Coop Supermarkten kiest voor M2Media
De supermarktketen wil haar marketingcommunicatieactiviteiten verder uitbreiden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanaf januari 2015 zijn daarom de mediastrategie, -planning en inkoop ondergebracht bij M2Media in Hilversum. Coop was op zoek naar een bureau dat net zo ondernemend is als Coop zelf, zegt Jurjen Worp, manager marketingcommunicatie van Coop Supermarkten. ‘M2Media komt met een helder, hands-on advies en we hebben een persoonlijke klik met het team.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: ‘Coop is vanwege haar structuur een bijzonder merk binnen retail, iets waar Nederland trots op kan zijn. We merken dat we elkaar goed liggen, dankzij het ondernemende karakter en de snelheid van schakelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid