Overslaan en naar de inhoud gaan

TUI Nederland gaat BrandLive inzetten voor merk Arke

In een pilot van drie maanden werkt het team van TUI Nederland nauw samen met DigitasLBi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de samenwerking is het laden van Arke’s nieuwe internationale thema ‘Discover Your Smile’ dat eind vorig jaar werd geïntroduceerd in Nederland. TUI Nederland is de tweede opdrachtgever die gebruik maakt van DigitasLBi&;s real-time marketing platform. Verzekeraar Centraal Beheer is vorig jaar als eerste Nederlandse bedrijf gestart met

related partner content for mobile comes here

Met behulp van BrandLIVE is TUI Nederland in staat om Arke&;s nieuw waardepropositie in te vullen door middel van real-time content. Deze wordt via social en online uitingen verspreid. Daarnaast heeft het team ook de mogelijkheid om uitingen te creëren met offline middelen. Hiermee wil Arke zich krachtiger neerzetten in het dagelijks leven van hun doelgroep.

Edwin Hof, Manager Online Marketing bij TUI Nederland: &;Samen met DigitasLBi hebben we een volgende stap gezet in de innovatie van onze marketingcommunicatie. Met BrandLIVE laden wij onze nieuwe waardepropositie relevanter, creatiever én real-time.&;

Dirk van den Bosch, managing director DigitasLBi: &;Waar de meeste merken nog afhankelijk zijn van paid media, gebriolt TUI dat een mix van voornamelijk owned en earned media. Steeds meer vakantie-adverteerders gebrijpen dat content marketing essentieel onderdeel is van de marketing- en communicatiestrategie.&;

  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in