Overslaan en naar de inhoud gaan

Carlsberg blaast vertrouwde slogan nieuw leven in

72andSunny Amsterdam ontwikkelde vernieuwde 'What if Carlsberg did...' campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na vier jaar brengt de bekende campagne terug om het &;alfamannetje&; te eren. In de commercial visualiseert het biermerk een droomscenario, waarin Carlsberg een supermarkt heeft waar mannen alles kunnen vinden wat hun hart begeert. 

related partner content for mobile comes here

De internationale campagne sluit aan op de lancering van een serie online films, waarin Carlsberg wil laten zien hoe het biermerk is uitgegroeid tot een internationaal merk. Zowel in de serie, als in de commercial wil het biermerk met de juiste mix van lol en verfijnde humor mannen aanspreken.

Nic Owen, Managing Director van : ‘If Carlsberg did… was al een voordat memes überhaupt bestonden. We zijn enthousiast dat we deze campagne mochten maken en de huidige &;technologische samenleving&; leent zich perfect om de slogan nieuw leven in te blazen.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Bureau: 72andSunny Amsterdam
Executive Creative Director: Carlo Cavallone
Creative Director: Matt Heck
Creative Director/Lead Writer: Lee Hempstock
Designer: Renee Lam
Managing Director: Nic Owen
Brand Director: Brendan Bell
Brand Manager: Su May Tan
Brand Coordinator: Henry Poynor
Director of Film Production: Stephanie Oakley
Film Producer: Eline Bakker
Group Business Affairs Director: Madelon Pol
Senior Business Affairs Manager: Barrie Williams
Senior Business Affairs Manager: Nora Adams
Director of Strategy: Stephanie Newman
Director of Communications Strategy: Simon Summerscales
Lead Strategist: Danny Feeney
Strategist: Daniel Asplund

Production Company: Pulse Films
Director: Martin Kalina
Exec Producer: James Sorton
Producer: Neil Andrews
DoP: Julian Hohndorf
Art Director: Marketa Korinkova
Casting Director: Hannah Simons

Edit: Whitehouse Post London
Editor: Russell Icke
Assistant editor: Gary Bowyer
Executive Producer: Bebe Kiffin
Producer: Antonia Porter

Post Production: MPC Amsterdam
VFX Supervisor, Flame: Franck Lambertz
Nuke: Tom van Dop
3D sign: Emeric Larochette
Colourist: Richard Fearon
Producer: Gwenn Hardouin

Sound design
Audio Post Facility: Wave Studios Amsterdam
Sound Design and Mix: Alex NichollsLee
Audio Post Production: Ben Tomlin and Mirjam Gevers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in