Overslaan en naar de inhoud gaan

Sandor Janssen manager marketing partnerships FD Mediagroep

In deze nieuwe rol is Janssen verantwoordelijk voor de integratie van branded content, sponsoring, online/social en custom media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Janssen (1968) was managing director bij CCCP. Eerder werkte hij als managing director bij Next en partner bij REP. Hij begon zijn carrière als salesmanager bij HPU en hij richtte de Nederlandse Tijdschriften Groep op. 

&;De innovatieve klantoplossingen hebben voor mentaal marktleiderschap gezorgd voor zowel het FD als BNR Nieuwsradio. FD Mediagroep is daarmee top-of-mind in de hoofden van zowel lezers en luisteraars als adverteerders. Het is aan mij de uitdaging om een volgende stap te zetten op het gebied van marketing- en merkpartnerships. En om de kracht van de merken FD, BNR en Redactiepartners nog meer - en vooral in onderlinge samenhang - voor adverteerders te laten betekenen&;, licht Janssen toe.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in