Sandor Janssen manager marketing partnerships FD Mediagroep
In deze nieuwe rol is Janssen verantwoordelijk voor de integratie van branded content, sponsoring, online/social en custom media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Janssen (1968) was managing director bij CCCP. Eerder werkte hij als managing director bij Next en partner bij REP. Hij begon zijn carrière als salesmanager bij HPU en hij richtte de Nederlandse Tijdschriften Groep op.
'De innovatieve klantoplossingen hebben voor mentaal marktleiderschap gezorgd voor zowel het FD als BNR Nieuwsradio. FD Mediagroep is daarmee top-of-mind in de hoofden van zowel lezers en luisteraars als adverteerders. Het is aan mij de uitdaging om een volgende stap te zetten op het gebied van marketing- en merkpartnerships. En om de kracht van de merken FD, BNR en Redactiepartners nog meer - en vooral in onderlinge samenhang - voor adverteerders te laten betekenen', licht Janssen toe.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid