Spannende seks, romantiek en mannendilemma's in Valentijnscommercials 2015


Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Voor de Valentijnscampagne Mooiwatbloemendoen.nl worden mensen verrast met een roos die 'zomaar' uit de lucht komt vallen. De cupidrone haalde zelfs de internationale pers.
Love is in the air: #cupidrone
Vodafone
Bureau: Khanna | Reidinga
Voor de gelegenheid verbasterde de telecomprovider zijn slogan van 'Power to You' naar 'Flower to You' en hielpen ze reizende Valentijnvierders een handje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFlower to you
Bijenkorf
Bureau: Xsaga
De mannen van Divorce bereiden zich, ieder op zijn eigen manier, voor op de 'grote' dag.
De mannen van Divorce op jacht voor Valentijn - de Bijenkorf
PostNL
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verstuur je Valentijnskaarten gratis met een echte kus, in plaats van een postzegel.
PostNL Verstuur je Valentijnskaart met een kus. Door Joe Public Take-Away Advertising
Nissan
Ter promotie van het electrische model 'Leaf', laat Nissan zien dat het makkelijker is om benzine te verlaten, dan je (ex-)geliefde.
The Break Up by Nissan Electric
Starbucks
De koffieketen treedt op als koppelaar met een speciale versie van de campagne 'Meet Me for Love'.
Starbucks Commercial 2015 Meet Me for Love • Trailer HD
Hallmark
Hallmark wil met de campagne #PutYourHeartToPaper echte emoties laten zien, door onder andere een schattig lesbisch stel tegen elkaar te laten zeggen hoeveel ze van elkaar houden.
Eugenia & Corinna: Hallmark #PutYourHeartToPaper
Heart Transplant UK
De Britse stichting voor harttransplantaties maakt van de gelegenheid gebruik om donateurs te werven. In de campagne vraagt een patiënt om 'letterlijk' een hart te geven aan iemand die het nodig heeft.
Give Your Heart this Valentine's Day
Niet alleen Valentijnsdag, ook de release van de film '50 tinten grijs' bood reclamemakers genoeg inspiratie voor originele campagnes:
Trojan
De condoomfabrikant neemt mensen die 'experimenteel proberen te doen' op de hak in 'Fifty Shades of Real Pleasure'.
Trojan - 50 Shades of Pleasure
Durex
Een andere condoomfabrikant gebruikt iconische scènes uit de film, maar geeft deze een grappig, alternatief einde. Daarnaast zijn op de site spannende spellen te downloaden om je seksleven daadwerkelijk spannender te maken.
Durex: Reality, it’s better than fiction… #50GamesToPlay
Audi
Eén van de commerciële partners van de film Fifty Shades of Grey, Audi, maakte met Saturday Night Live comedian Vanessa Bayer een parodie op de liftscène.
Fifty Shades of Grey - Elevator Scene by Audi (2015) Vanessa Bayer
En voor de liefhebbers nog één keer de Valentijn Super Bowl-commercial van Victoria's Secret.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid