Overslaan en naar de inhoud gaan

Spannende seks, romantiek en mannendilemma's in Valentijnscommercials 2015

Een overzicht van de leukste inhakers rond Valentijnsdag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Voor de Valentijnscampagne worden mensen verrast met een roos die &;zomaar&; uit de lucht komt vallen. De cupidrone haalde zelfs de .

related partner content for mobile comes here

Vodafone
Bureau: Khanna | Reidinga
Voor de gelegenheid verbasterde de telecomprovider zijn slogan van &;Power to You&; naar &;Flower to You&; en hielpen ze reizende Valentijnvierders een handje.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bijenkorf
Bureau: Xsaga
De mannen van Divorce bereiden zich, ieder op zijn eigen manier, voor op de &;grote&; dag.

PostNL
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verstuur je Valentijnskaarten gratis met een echte kus, in plaats van een postzegel.

Nissan
Ter promotie van het electrische model &;Leaf&;, laat Nissan zien dat het makkelijker is om benzine te verlaten, dan je (ex-)geliefde.

Starbucks
De koffieketen treedt op als koppelaar met een speciale versie van de campagne &;Meet Me for Love&;.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Hallmark
Hallmark wil met de campagne echte emoties laten zien, door onder andere een schattig lesbisch stel tegen elkaar te laten zeggen hoeveel ze van elkaar houden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Heart Transplant UK
De Britse stichting voor harttransplantaties maakt van de gelegenheid gebruik om donateurs te werven. In de campagne vraagt een patiënt om &;letterlijk&; een hart te geven aan iemand die het nodig heeft. 

;s Day

Niet alleen Valentijnsdag, ook de release van de film &;50 tinten grijs&; bood reclamemakers genoeg inspiratie voor originele campagnes:

Trojan
De condoomfabrikant neemt mensen die &;experimenteel proberen te doen&; op de hak in &;Fifty Shades of Real Pleasure&;.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Durex
Een andere condoomfabrikant gebruikt iconische scènes uit de film, maar geeft deze een grappig, alternatief einde. Daarnaast zijn op de spannende spellen te downloaden om je seksleven daadwerkelijk spannender te maken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Audi
n van de commerciële partners van de film Fifty Shades of Grey, Audi, maakte met Saturday Night Live comedian Vanessa Bayer een parodie op de liftscène.

En voor de liefhebbers nog één keer de Valentijn Super Bowl-commercial van Victoria&;s Secret.

;s Secret Super Bowl 2015 Commercial Valentine&;s&; Song by Brenda Lee

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in