Overslaan en naar de inhoud gaan

Gevalletje beter goed gejat dan slecht bedacht?

Zlatan Ibrahimovic blijkt niet de eerste atleet die zijn torso vol met namen liet tatoeëren voor een campagne voor een goed doel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een minder bekende hardloper ging hem voor, in een door McCann in Lissabon ontwikkelde campagne voor Amnesty International in Portugal.

related partner content for mobile comes here

Het idee is even simpel als mooi en passend bij de doelstelling die de campagnemakers voor ogen hadden: de grootste handtekeningendatabase voor mensenrechtenpetities ter wereld realiseren. 

De commercial ging in juli 2013 on air:

 

Zouden de makers (bij het Zweedse Forsman & Bodenfors) van &;805 million names-Zlatan Ibrahimovic&;-commercial voor het Wereldvoedselprogramma van de Verenigde Naties de Portugese Amnesty-film uit 2013 gezien hebben voordat ze met de ex-Ajacied aan de slag gingen? Kijk en vergelijk:

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in