Honda test je leestempo
Wieden + Kennedy London maakt van Honda-commercial een fysieke uitdaging.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het automerk wil naast een serie producten, zichzelf op de kaart zetten als innovatief merk. Naast de productie van auto's gaat Honda zich meer toeleggen op het ontwikkelen van robots en andere innovaties. Met de campagne wil Honda laten zien hoe je jezelf moet pushen om grenzen te kunnen verleggen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de commercial komen in een razend tempo woorden voorbij en is het aan jou om het leestempo bij te houden. Mocht de eerste versie te makkelijk zijn? Dan schroeft een snellere versie het tempo op, tot 500 woorden per minuut. Succes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHonda – Keep Up
De 'iets' snellere versie:
Honda - Keep Up (Faster)
En vooruit, eentje op topsnelheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid