Overslaan en naar de inhoud gaan

Honda test je leestempo

Wieden + Kennedy London maakt van Honda-commercial een fysieke uitdaging.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het automerk wil naast een serie producten, zichzelf op de kaart zetten als innovatief merk. Naast de productie van auto&;s gaat zich meer toeleggen op het ontwikkelen van robots en andere innovaties. Met de campagne wil Honda laten zien hoe je jezelf moet pushen om grenzen te kunnen verleggen.

related partner content for mobile comes here

In de commercial komen in een razend tempo woorden voorbij en is het aan jou om het leestempo bij te houden. Mocht de eerste versie te makkelijk zijn? Dan schroeft een snellere versie het tempo op, tot 500 woorden per minuut. Succes.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De &;iets&; snellere versie:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

En vooruit, eentje op topsnelheid:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in