Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Amsterdam lanceert internationale campagne Asics

De campagne 'It's a big world. Go run it.' moet sporters inspireren hun grenzen te verleggen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

kreeg de opdracht om de veelzijdigheid van de hardloopsport in beeld te brengen. Tussen de figuranten lopen zes - door gesponsorde - professionele atleten mee waaronder triatleet Gwen Jorgensen, sprinter Queen Harrison en 800 meter-specialist Ryan Martin.

related partner content for mobile comes here

De slogan &;It&;s a big world. Go Run it.&; wordt de basis van de internationale identiteit van Asics in 2015. Ook voor andere sporten worden soortgelijke slogans gelanceerd, als ‘It’s a though game. Go smash it.’ voor de tennissport.

Al Moseley, President en Chief Creative Officer van 180 Amsterdam: ‘Heel de wereld kijkt naar Asics als het merk dat achter "echte" atleten staat. Als bureau van hardlopers en sporters, weten wij uit eigen ervaring dat Asics een enorme impact kan hebben in het leven van een sporter en werkte iedereen vol passie aan de campagne.’

De commercial wordt online aangejaagd en rond grote sportevenementen op televisie uitgezonden.

;S A BIG WORLD. GO RUN IT.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:

Asics:
Deputy Senior General Manager, Global Marketing Division: Marc Pinsard
Global Advertising Manager: Eva Sutter

Agency Credits
President and Chief Creative Officer: Al Moseley
Creative Director: Dean Maryon
Copywriter: Anna Sweet
Art Director: Robbie Graham
Account team: Megan Wooding, Claire Birrell
Producer (Film): Neil Henry
Producer (Print): Eleanor Fitzgerald
Strategy: Ben Armistead
Business Affairs: Sarah Gough
 

Film Production 
Film Production: Company Somesuch

Director: Chris Sargent
Executive Producer: Seth Wilson
Producer: James Waters
Director of Photography: Jody Lee Lipes
Art Director: Ken Turner
Line Producer NZ: William Grieve
1st AD: Chris Short
Editor Saints Editorial: Ross Birchall

Post Production
VFX MPC
VFX Supervisor: Franck Lambertz
3D Supervisor: Tom Carrick
DMP: Ingo Putze
Nuke: Tom van Dop, Giles Hicks
VFX Supervisor on Shoot: Kim Fogelberg
VFX Producer: Hannah Ruddleston, Gwenn Hardouin

Grade
Colourist
Music MPC – Remote Grading: James Tillett Adelphoi Music
Composer: Benji Merrison
Producer: Greg Moore
Audio Post Company: Wave Amsterdam
Sound Design & Mix: Randall Macdonald
Audio Post Production: Ben Tomlin, Mirjam Gevers
Print Production Company: Big Pictures and 180 Amsterdam
Stills Photographer: Ben Ingham
Photographer Assistants: Matthew Lawes, Tanya Houghton
Print Producer NZ: Tim Coster 
Retouching Loupe

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in