Vader-dochterverhaal van levensverzekeraar grijpt naar de keel
Storytelling: het is moeilijk om het droog te houden bij deze lange commercial die Metlife maakte voor de Aziatische markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een meisje schrijft een brief over (en aan) haar vader, waarin ze hem beschrijft als haar held. Hij is lief, knap, aardig en nog veel meer. Dan volgt een plotwending: 'Daddy is just great but... he lies.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
"My dad's story": Dream for My Child | MetLife
De commercial is opgenomen in Thailand. Er zijn zes versies gemaakt voor verschillende Aziatische markten om het spaarplan van Metlife (EduCare) onder de aandacht te brengen. (Bron: Adweek.) Dat plan is bedoeld om geld te sparen voor de hogere opleiding van je kind.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid