Overslaan en naar de inhoud gaan

Vader-dochterverhaal van levensverzekeraar grijpt naar de keel

Storytelling: het is moeilijk om het droog te houden bij deze lange commercial die Metlife maakte voor de Aziatische markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een meisje schrijft een brief over (en aan) haar vader, waarin ze hem beschrijft als haar held. Hij is lief, knap, aardig en nog veel meer. Dan volgt een plotwending: &;Daddy is just great but... he lies.&;

related partner content for mobile comes here

;s story": Dream for My Child | MetLife

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De commercial is opgenomen in Thailand. Er zijn zes versies gemaakt voor verschillende Aziatische markten om het spaarplan van Metlife (EduCare) onder de aandacht te brengen. (Bron: Adweek.) Dat plan is bedoeld om geld te sparen voor de hogere opleiding van je kind.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in