Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D en La Place, wat nu?

V&D lijkt gered, maar is nog niet uit de gevarenzone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

La Place is een belangrijke asset voor V&D. Dit bijzondere concept brengt traffic, omzet en winst. Het is een kroonjuweel.

related partner content for mobile comes here

Het is natuurlijk verleidelijk om dat voor veel geld te verkopen. Dat is niet verkeerd voor la Place, want waarschijnlijk komt er dan meer ruimte om sneller verder te groeien.

Maar wat gaat V&D vervolgens met dat geld doen? Gaat het naar de aandeelhouders? Naar de schuldeisers? 

Investeren ze het in de formule?  Om bijvoorbeeld weer een La Place formule te ontwikkelen die zorgt voor traffic, omzet en winst? Maar die heeft dan wel een stevige concurrent, namelijk La Place.

Of moeten ze La Place toch maar koesteren en volop investeren in deze mooie formule met zoveel potentie? 

Of…

La Place is lean en mean en voelt de tijdgeest en de consument perfect aan. Zij wel! Misschien moeten de mannen en vrouwen van La Place maar eens naar V&D kijken!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in